Friday, September 30, 2011

mimpi indahku hancur berkecai!

3 hari lepas

2 org classmates aku dapat msg yg menyuruh dowg g interview yayasan johor. aku xde pon. sedih kot. dalam hati dah ckp mesti aku tak dapat ni.

2 hari lepas

masa ni time class bimbingan kelompok. tetiba dapat call. ngan selamber aku kuar n jwp call tu. org tu cakap:

"esok awak pergi kat kompleks mahasiswa ye. ada interview ypj".

dalam hati dah melonjak gembira. yes yes! aku dapat gak.

semalam

dengan excited aku ngan classmates aku tu pergi lah ke tempat yg sepatutnya. sebelum g tu kawan-kawan yg lain asyik ucap "weyh,gud luck ae. wat btol-btol taw".

nak tahu tak sampai sana apa yg jadi??

org ypj: adeq dah hantar surat perjanjian ptptn belum?
kami: dah. nape?
org ypj: kalau cmtu adeq tak boleh g interview sbb dikira adeq ni dah ada penaja.
kami: hah?

hari ini

aku dok depan lappy mengupdate blog. hmm, baru bercadang klu lulus interview xyahlah aku amek ptptn. xdela aku kene bayar interest yg tak brape nak tinggi tu. habis punah harapan aku.

*ada hikmah la tu nape aku x dapat ypj. hmm (",)

Shoutbox