Monday, September 26, 2011

bukan salah kamu.

bukan senag nak jadi seorang kaunselor yang berjaya. 0k i almost 2 weeks at UPM. macam-macam yang aku belajar. psychology, philosophy, ethics relationship.. ohh, macam-macam.

assignment pon berlambak-lambak. tapi itulah cabaran. aku suka apa yang aku belajar sekarang cuma kadang-kadang aku teringatkan dia. aku belajar apa yang dia belajar dulu. aku belajar benda yang pernah dia aplikasikan kepada aku. seriously, air mata kadang-kadang mengalir masa di dalam kelas. tertumpah juga akhirnya.

aku terlalu rindukan dia.

*my lecturer said, it is ok if u want to cry. air mata adalah salah satu cara untuk menunjukkan ekspresi diri kamu.  kamu tak salah.

ika,
kita rasa apa yang kamu rasa. orang lain yang tak rasa tak akan tahu apa yang kita rasa. mungkin mereka anggap kita lemah sebab air mata tu murah sangat. mereka tak tahu apa itu kehilangan. dunia terasa gelap. otak terasa kosong. tapi ingat, allah itu maha adil. sedar tak sedar dia ganti apa yang dia ambil. renung dalam-dalam. terlalu banyak yang allah beri untuk ganti kehilangan itu. kita tak layak nak beri nasihat sebab kita pun tak kuat. kita cuma boleh ada kat sebelah kamu untuk menunjukkan kamu tak keseorangan. be ur self girl even it is really hard.  

Shoutbox