Thursday, February 14, 2013

mata yang bulat itu cantik.

assalamualaikum.

sekarang tiap-tiap malam aku bukak adobe photoshop. perghh.. bila dah start ngadap laptop ni bukan reti nak berenti. dulu kadang-kadang aku sampai lupa nak makan. tapi dulu sebab penangan game. tiba-tiba rasa perut main lagu keroonchong. hee.. dulu aku ni peminat setia chicken invaders. game budak-budak yang comel tapi mencabar lagi jugak.

okayy. aku nak cerita pasal adobe photoshop ni. sekarang aku dah asyik buat doodle tu. kazen aku pon cakap tak habis-habis ngan kartun dia tu. hmm.. bila orang dah minat, dia akan lakukan apa je. betul tak? tapi aku ada masalah. aku tak reti nak buat mata yang cantik tu. ohh.. sangat jeles tengok mereka lukis mata yang cantik tu. dari sekolah rendah ehh tak. dari tadika lagi aku tak reti nak lukis mata. i hate to draw that part very much. walaupun dalam banyak-banyak bahagian, aku paling suka mata. lagi-lagi kalau bulu mata dia panjang. lentik. macam mata anas dan haziq. terasa nak tukar mata ngan budak berdua tu. hehe :p

huu.. sape la yang rajin nak ajar aku buat mata ni.. ohh pliss. nak mata yang cantik.. macam ni..

   yang ni cik dil yang lukis. cantik kan..



okay yang bawah ni aku yang buat. 

 


 hmm.. tiba-tiba terasa nak jadi graphic designer. hee.. baru reti buat 5 doodle dah berangan. angan-angan tinggi melangit. hmm.. malam ni result kuar. simulasi menunjukkan aku tak dapat dekan. kawan aku kata selagi official tak kuar jangan berhenti berharap result tu naik. punya positif dia ni. bagus-bagus. tapi aku dah redha. hmm.. ingatkan sem ni boleh dapat 4 flat. hampeh! sebab exam aku buat main-main. okay. salah aku. malas piang kawan aku kata. hahaha. ntah betul ntah tak aku tulis ni.

okaybye. malas nak membebel panjang. bukan ada orang baca pon. nanti bila aku dah tua, bila dah nyanyuk, mesti aku senyum sorang-sorang baca blog ni. hehe :p

assalamualaikum. kalau tak jawab dosa. kalau jawab sayang :) (tiru maria elena la pulak)




Shoutbox