Saturday, January 8, 2011

b.e.l.o.g~


wahh,lme gler x update belog~ huhu.. bz skewt.. haha [mengalahkan PM] hehe..

first nk cite aku da pinda umah. huhu~ skang da jauh ngan bndar muar [bandar ke?]. gudbye GIANT. dlu klu na bli pape g GIANT je. mah ak 2 xdela besa mne. biasa2 je. selesa la ntok ak n family aku dok. tbe2 sedey lak. ayah x sempat dok kt mah bru 2 ngan ktowg. dlu mse mle2 pinda cni ktowg just rent a house cz time 2 urusan tanah 2 blom selesai. time 2 mak kte nak wat mah cm2 cmni. ayah kte insyaalah ley boley wat mah cm2. hmm.. xsangka dye g dlu x lme pas2.

xpela. redha dgn ketentuan ilahi.

2nd result MUET da kua. sedey gler. i call ana. then she
said dun be sad. ad hikmah disebalik kejadian. dye kate kte ni milik allah. jd ap yg berlaku 2 kte kne trima. aku sedey cz peluang aku nk amek kos yg aku ske 2 sangat rendah. dye ckp:

"kadang-kala apa yang kita rasa terbaik untuk kita itu mungkin itu bukan pilihan yang tepat. apa yang kita tak suka mungkin itu pilihan yang terbaik untuk kita".


my new motivator~ =]


skang aku rse cm nk jd cikgu lak. i want 2 apply UPSI for my first choice. mybe UUM is not my destiny. haha.. thanks ana cz motivate me. rindu sangat kt ko!

3rd isnin ni UPS 2. waa.. cuak seyh! da ready ke zahrah? UPS ni kne wat sehabis baik. yela,nampak gler manfaat UPS ni time PSPM. membantu gler la. yela 10 mark 2.. kpd sesiap yg bkn dak mtrx mnx maap ye klu x paham. haha~

kla.. ni je kowt ntok entry kali ni. klu ad masa aku membelog ag ye. hehe
adios~


Shoutbox