Monday, October 4, 2010

aku yg dulu dan sekarang~

pesan ayah di minggu-minggu terakhir aku bersama dia:

-jgn asyik marah je. sabarla sikit. sabar tu separuh dari iman.
-jgn pentingkan diri sendiri. ingat org belakang..
-senyumla. macam nak telan org je ble muka masam.

ayah,kite try ikot sume pesan ayah. tp skang rsenye cm da x larat nk jd "budak baik"!!

~aku yang dulu:

-ganas sket. spe yg melampau aku pukul je. (xdela pukul kuat mane. ak kn gurl)
-cakap maen lepas. (watpe nk pendam dlm ati. xde gne!!)
-hot temper sket.

dala,cukup-cukupla aku kutuk diri sendiri. hmm..

skang ak rse cm da x larat je nk ikot pesan ayah aku tu. ble ak jd org yg sabar,org laen pijak ak. dowg ingt ak ni ap?? lantai?? ble ak diam dowg pk dowg yg betol. ko ingt ak cm ko ke ske cri gado?!! pk dowg bgos sgt la tu. weh,bley blahla!! setakat kwn cm2 baek xyah ad kwn!! ak benci tol ngan org cm 2!! rse cm nk tumbuk je muke dye.

weh,ak benci ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



zahrah,sabar.. tu namanya hidup.
org yg berjaya adalah org yg tahu mengawal kemarahannya.

Shoutbox