Monday, September 27, 2010

macam betul~

oleh kerana aku balik hujung minggu hari tu,so aku tak buat tutorial. hehe..
dipendekkan cerita,malam tu tak de la bertungkus-lumus sangta buat semua homework tu. bila dah ngantuk tido jela. tak tahu la terlelap pukul berapa. yang pasti pukul 4 aku bangun siapkan semua homework tu.

lepas solat subuh aku buka homework ekonomi. tiba-tiba aku tertidur.

aku bermimpi. tapi mimpi ni x mcmmimpi. aku jumpa lagi dengan ayah. dalam mimpi tu sume adik-beradik aku ada. mak pun ada. mereka kata ayah tak meninggal lagi. terduduk aku. apa makna semua ni? takkan aku lupa bagaimana sakaratul maut datang menjemput ayah. aku disisinya membisikkan kalimah allah ketika kami dalam perjalanan ke hospital. aku yang berjumpa doktor ketika pastu dan doktor tu sendiri yg gtaw aku yang ayah dah tak ada.tapi sekarang kenapa dorng kte ayah tak meninggal lagi? dorng kte ayah hanya berpura-pura meninggal untuk menguji sejauh mana keadaan aku.

dan aku terjaga selepas itu. apa maksud mimpi ni? ya allah,beri aku kekuatan. aku tak kuat nak hadapi semua ni. aku hanya insan yang lemah. tolong bantu aku ya allah.

ayah,i muss u very much. life without u is really hard. i'm so tired!

zahrah,ad org lagi susah berbanding kamu. bersyukurlah. sekurang-kurangnya kamu masih ad mak. dun cry n read the book now. PSPM around a corner..

Shoutbox